Seminar: LinkedIn social selling – ikke flere pladser

Vi har oplevet en overvældende interesse for dette event og havde ikke flere pladser efter blot en halv time. Det har været dejligt at se, hvordan det er taget imod og vi vil nu prøve at arrangere et lignende event på et senere tidspunkt, så vi ikke kommer til at skuffe nogen.

Til dette arrangement vil der blive delt vigtig indsigt i hvordan du kan bruge LinkedIn som en salgsplatform. Vi viser også eksempler på leadgenereringskampagner, der bruger LinkedIn som et centralt værktøj til at skabe dialog med nye emner.

Vigtige takeaways:

  • Introduktion til salg via sociale kanaler herunder forskellen mellem ”traditionelt” salg og online salg.
  • Kunderejsen og hvordan engagement via sociale medier hjælper med at udbygge relationer yderligere.
  • Gængse misforståelser omkring salg via sociale medier.
  • Er din profil på LinkedIn gearet til salg via sociale kanaler.
  • God praksis for salg online – fra indledende dialog til afdækning af behov til lukning af ordren.
  • Færdigheder online salgsansvarlige skal kunne bestride.
  • Salg via sociale medier: High tech – Tia Technology case.
  • Salg via sociale medier: Biovidenskab – Roche case.
  • Værktøjer og platforme som understøtter marketing og salg
  • LinkedIn-communities

Oplægsholdere:

Hans Christian Bothmann

Partner at Blue Business.

Morten Kornerup

Co-founder and partner of  Blue Business A/S.

OBS: Seminaret kommer til at foregå på dansk og bliver afholdt i DTU Science Parks konferencecenter Søhuset.

Hvis du sidder i en B2B salgs- eller markedsføringsrolle er dette arrangement helt sikkert noget for dig!

Sidste tilmeldingsfrist er den 7. september kl. 15.00, du tilmelder dig her

Covid-19 forholdsregler

Vi gør vores bedste for at sikre en tryg afvikling af vores event. Derfor tager vi også hensyn til de nye præmisser, COVID-19 har skabt.

Derfor har vi følgende forholdsregler:

  • Vi udleverer mundbind ved ankomsten og opfordrer til at disse anvendes, når der netværkes.
  • Håndsprit vil være til rådighed – og vi opfordrer til at bruge det ved ankomsten.