MedTech Growth: Ansøg nu!

Deadline for ansøgninger:

Dage
Timer
Minutter

En stærk regulatorisk strategi

Spar tid og penge på det regulatoriske arbejde ved at gøre det rigtigt fra start. Vores eksperter vejleder dig i stort og småt, om alt du skal vide om de gældende love og regler for dit medicinske produkt. Efter programmet har du en regulatorisk strategi, som tager din virksomhed ét skridt tættere på medicinsk godkendelse, om det er MDR eller FDA og gør den investerbar.

Eskponering og adgang til investorer

Under MedTech Growth får du eksponering og adgang til investorer med erfaring og interesse i medtech løsninger. I samarbejde med vores investment manager får du også udviklet en funding strategi.

Bliv en del af et stærkt community

Skab nye og uundværlige forbindelser med ligesindede iværksættere. Som deltager bliver du en del af Danmarks førende udviklingsmiljø inden for deep tech, hvor nye og spændende samarbejdsmuligheder opstår.

MedTech Growth er dit startskud til succes

MedTech Growth er Danmarks nye udviklingsprogram skræddersyet til startups, der arbejder med fysiske tech løsninger indenfor med tech. Vores mål er enkelt: At hjælpe med tech-startups med at få opbygget et solidt virksomhedsfundament, så de kan komme hurtigere på markedet.

Det er gratis at deltage takket været vores samarbejde med Industriens Fond.  

Vigtige datoer i MedTech Growth

21. maj: Deadline for ansøgninger 

17. juni: Indledende bootcamp  

September: Opstart af første sprint 

Juni 2025: Festlig afslutning

Hvordan ansøger jeg?

Det tager kun nogle få minutter at ansøge til MedTech Growth . Du skal blot udfylde felterne i formularen nedenfor. 

For at du hurtigt kan komme i mål med din ansøgning skal du have styr på:

  • Problemet din virksomhed vil løse – gør det kvantificérbart
  • Produktet der løser problemet – sikre rød tråd mellem pain points og din løsning som skaber en kvantificérbar værdi.
  • Konkurrenter på markedet samt markedsanalyse (fx trends, målgruppe mm.) og skriv jeres konkurrencefordel i én linje.
  • Forretningsmodel – hvem betaler for jer, revenue streams, pricing, cost structure, evt. partnere og key metrics (fx margins, CLV, CAC etc.)
  • Go-to-market strategi – hvordan kommer I effektivt på markedet
  • Målsætninger og opnåede milepæle (produkt, kundekontakt, omsætning, funding og team)
  • Hvilke tre behov har jeres startup nu og her for at komme videre

Tag det første skridt mod vækst – ansøg her: