Danish Tech Challenge: Ansøg nu!

Deadline for ansøgninger:

Dage
Timer
Minutter
Deadline er udløbet

Få chancen for at vinde 500.000 kr

Finalisterne skal alle pitche foran investorer og partnere til et stor awardshow i marts, hvor vinderen bliver annonceret, og vinder en præmie på 500.000 kr.

Øget synlighed og anerkendelse

Under Danish Tech Challenge får du eksponering og adgang til både mentorer, potentielle partnere og investorer med erfaring og interesse i hardware løsninger. I samarbejde med vores investment manager får du også udviklet en fundingstrategi.

Bliv en del af et stærkt community

Skab nye og uundværlige forbindelser med ligesindede iværksættere. Som deltager bliver du en del af Danmarks førende udviklingsmiljø inden for deep tech, hvor nye og spændende samarbejdsmuligheder opstår. Vores faciliteter og ressourcer er skræddersyet til at understøtte din vækst.

Danish Tech Challenge er dit startskud til succes

Danish Tech Challenge er Danmarks mest ambitiøse accelerationsprogram for hardware startups. Programmet løber over fem intense måneder og er designet til at hjælpe hardware startups med at accelerere deres vækst gennem målrettet vejledning, adgang til topmoderne faciliteter og et stærkt netværk af mentorer og investorer.

Programmet afsluttes med en stor finale, hvor finalisterne præsenterer deres pitch. Vinderen får en præmie på 500.000 Kr.   

Ansøgningsprocessen er simpel, og vi opfordrer alle ambitiøse hardware startups til at søge. 

Vigtige datoer i Danish Tech Challenge

8. september 2024: Deadline for ansøgninger

23. – 24. sep. 2024: Pitchdage overfor jury

7. oktober. 2024: Kick-off

21. oktober. 2024: Programstart

21. – 25. oktober. 2024: Intens onboarding uge

Hvordan ansøger jeg?

Det tager kun få minutter at ansøge til Danish Tech Challenge. Du skal blot udfylde felterne i formularen nedenfor. 

Her er vores råd til hvad du skal have styr på for hurtigt kan komme i mål med din ansøgning:

  • Problemet din virksomhed vil løse – gør det kvantificérbart
  • Produktet der løser problemet – sikre rød tråd mellem pain points og din løsning som skaber en kvantificérbar værdi.
  • Konkurrenter på markedet samt markedsanalyse (fx trends, målgruppe mm.) og skriv jeres konkurrencefordel i én linje.
  • Forretningsmodel – hvem betaler for jer, revenue streams, pricing, cost structure, evt. partnere og key metrics (fx margins, CLV, CAC etc.)
  • Go-to-market strategi – hvordan kommer I effektivt på markedet
  • Målsætninger og opnåede milepæle (produkt, kundekontakt, omsætning, funding og team)
  • Hvilke tre behov har jeres startup her og nu for at kunne komme videre

Tag det første skridt mod vækst – ansøg her: